Bloggnamn 

  
Andra inlägget! Yey! 

Tänkte att jag kan förklara mitt bloggnamn lite tydligare och varför bloggen heter som den gör. Rubriken på bloggen och vad jag kommer kalla den är picME. Det finns lite olika andledningar till namnet. Pic står för picture, alltså foto på engelska och ME står både för mitt namn Matilda Edström och mig som är me på engelska, ganska tydligt. Man kan också välja att säga välj mig vilket blir pick me på engelska. Om man ignorerar att det inte är något k i namnet vill säga. Jag hoppas att jag förklarat okej och att det bara inte blev ännu mer komplicerat. Namnet har alltså olika betydelser och man kan säga lite hur som hällst. 

Hoppas alla har en bra söndags förmiddag! Ses med ett till inlägg senare.

Kommentera

