Mysiga oktober

  Alltså oktober, så fin månad! Blir bara så glad av det fina vädret. Både de härliga soldagarna där man slipper jackan men också de dimmiga mornarna. Kvällarna och solnedgången är också så härliga.
Den här bilden tog jag igår. Och det var verkligen riktigt varmt. Gick utan jacka och svettades, skojar inte. Men det var så härligt. Bara några dagar tidigare gick jag och funderade på vantar och mössa…

                               
  
  Sen är det väll ingen som missar alla färg glada löv!  Måste också säga att jag blivit helt besatt i den grå/lila färgen på naglarna. Hade inte färgen hemma så jag blandade två nagelack men så snyggt! Måste göra det igen tills jag köper ett i denna färg. Love it! ❤

2 reaktioner på ”Mysiga oktober

Kommentera

