Svartvitt

Fösöker att planera och komma på lite olika slags inlägg att lägga upp. Jag har lite olika foto ideer jag funderar på. I lördags hade jag en grym foto dag. Tog en långpromenad men pappa, min hund och kameran och stativet i handen. Det började lite trögt eftersom ljuset blev svårt att jobba med. Men efter ett tag hittade jag en grym plats där både headern i bloggen och bilden nedan är tagen. Vill ha fler foto promenader som den! 

Jag funderar som sagt på inlägg att göra, kanske göra någon tag, alltså svara på frågor. Kanske något inlägg där jag berättar mer om mig själv, tipsar om musik, bloggar mm. Har du någon ide på inlägg jag kan skriva, kommentera gärna. Skulle bli super glad. Hörs imorgon 

Kommentera

