Snart fredag..

Hej!

Dagen har varit okej. Kännt mig lite utmattad och nere men bättre än gårdagen iallafall. Tänkte vi kan köra en liten lista i brist på annan ide.

Dagens humör, som jag nämde, okej men lite utmattad.

Dagens väder, mulet och super tåkigt. Vill ha sol så att jag kan gå ut och fota!

Dagens roligaste, Träningen, skönt att börja igen efter en veckas uppehåll.

Dagens att göra lista, Faktiskt inget speciellt, känner ändå inte för en lång lista när humöret inte är på topp.

Dagens program, Finns massa kul som går ikväll t.ex hela sverige bakar och inte okej är två program jag gärna vill se.

Just nu, sitter jag och bloggar men innan det så lyssnade jag på en podcast. Jag kan kanske ta upp mina favoriter i ett annat inlägg!

Längtar till, Just nu längtar jag till fredag eftermiddag. Så får jag äntligen höstlov! Och så ska jag och pappa på idol genrep! 😀 Fick biljetter lite spontant så ska bli roligt. Kanske inte samma sak som att se det när det visas på tv samtidigt. Men då vet jag iallafall vilken artist jag tycker var bäst innan och så hinner jag hem och kan se resultatet på tv.

  

Kommentera

