Fotat

Hej!

Alltså hitills så har jag haft en så bra dag! Hade sovmorgon eftersom det är höstlov och efter det så åkte jag och mamma till ett super fint ställe. Där det är skog, klippor och vatten. Och det var sådär lite mulet men mysigt ljus. Så där var vi i någon timme och jag fotade som en galning. 🙂 Men det var så kul! Och kallt eftersom jag hade klänning på mig. Men jag gör allt för bra bilder! När jag sen kom hem satte jag på mig den mysigaste tröjan jag kunde hitta och sitter nu och kollar igenom bilderna med en var kopp choklad i handen. Ååå, mys! Tänker hålla lite på bilderna där jag är med men ni får en bild på utsikten så länge. Kommer säkert publicera några på min instagram senare. (Instagram: matilda.edstrom) 

  

Kommentera

