Höstlovs slut

Hej!

Ingen bloggning igår eftersom jag var i Eskilstuna både idag och i går med familjen. Det blev en hel del shopping. Bockade av mycket på min lista och är jätte nöjd med allt. Dock finns det en speciell tröja på hm som jag bara måste ha. Så på fredag när jag kommer in till stan igen måste jag söka igenom hm butiken och hoppas på att de har den. Det jag blev som mest nöjd med som jag köpt är en stor tjock stickad tröja från Lindex som skriker höst. Ser så fram emot att bära den till ett par strumpbyxor nu. Kommer troligen ha på mig den majoriteten av nästa vecka.

Det känns tråkigt att höstlovet snart är slut. Men det har varit jätte skönt med lov och har både hunnit fota och träna vilket jag mest såg fram till. Och bara tagit det lungt.

Jag har inga bilder från Eskilstuna än eftersom jag inte hunnit ladda upp dem till datorn från kameran än. Men det var inga märkvärdiga bilder alls. Eftersom det blir mörkt så himla fort nu! 

  

Kommentera

