Personlig?

Hej!

Ett tag sedan jag bloggade. Kännde att jag hade ganska stora mål och krav när jag började att blogg. Som jag inte riktigt kanske har kunnat leva upp till. Nu tänker jag försöka satsa på några enstaka inlägg i veckan och se hur det går. Vill verkligen inte att det ska stå tomt här. Det vore så tråkigt :/ 

En svår sak tycker jag med att blogg är hur personligt det ska bli. Tror att jag har lite svårt för det. Även om det kanske är sådana bloggar jag föredrar att läsa och foto bloggar då. 

Ska försöka fundera lite där och får återkomma.

  

Kommentera

