Frostigt och fint

Hej!

Då är det måndag igen, min helg har varit bra. Tyvärr ingen snö men det har funnits frost hela lördagen, söndagen och måndagen. Vilket gör att det typ ser ut som ett tunnt lager snö. Vilket är mysigt. Och så har det varit sol också. Blir så himla positivt påverkad av det. Det är riktigt roligt att fota i det vädret också. Snart får jag fota snö också. Yey! I lördags tog jag på mig mössa och vantar och bokstavligen skuttade ut för att fota:) Blev bara så glad och lycklig att få byta från höst till vinter. December här kommer jag! (Snart) Sen fyller jag 15 ibörjan av December också. Well..what? Det gick fort. Släkten kommer i helgen och firar och då ska jag baka massor. Så kul,

Det känns som hela inlägget blev väldigt positivt, haha. Men det kan väll vara kul. Det kommer nog komma lite deppigare inlägg också eftersom det är några saker som är känns inte lika på topp. Men som tur är kompenserar det upp att jag snart fyller år och har mycket fint att längta till. 

    
   

(Enkla mobil bilder påväg till skolan)

Kommentera

