Flera snö bilder

Jag har tänkt att för att jag enklare ska komma ihåg att lägga upp bilder jag tar. Så kommer jag göra inlägg med bilder för veckan jag tagit, alltså vecka 1,2 osv. Och om jag inte tar så mycket foton en vecka så slår jag bara ihop flera veckor i ett inlägg. Sen samlar jag ihop alla sådana inlägg till en kategori så blir det lätt att hitta allt jag fotar under året. Såklart kan det hända att jag lägger upp flera inlägg än bara de för veckorna. Men så har jag lite koll i alla fall. 😉

 

Så här kommer bilder jag tagit under vecka 2 2016.

IMG_2055PicMonkey Collage.PicMonkey Collage..IMG_2074

Gillar verkligen att ta bilder när det är snö ute!

En reaktion på ”Flera snö bilder

Kommentera

