Före/Efter

Jag tycker verkligen att det är kul att redigera bilder, jag är fortfarande en nybörjare vad gäller Photoshop. Men roligt tycker jag att det är och nu tycker jag ändå att jag börjar bli lite bättre. Så tänker dela med mig av några bilder före/efter redigering.

Vänster bild, direkt från kameran och höger sida är gjorda med Photoshop.

Det är inte superstor skillnad, men bilderna blir endå liiite bättre. Det jag fokuserad på att fixa i dessa bilder var att ändra kontrast, färgjustera och göra bilderna lite varmare genom att lägga på ett varmt fotofilter. Kanske gör något mer sådant här inlägg i framtiden när jag blivit ännu bättre.

Kommentera

