Vecko sammanfattningar

Nu har jag gjort ett år med vecko sammanfattningar. Vilket ni kan hitta HÄR . Och jag tycker vi fortsätter detta år.

Men på ett lite annorlunda sätt.

Jag har bara den här veckan (som inte är slut än) fotat mer bilder än vad som skulle få plats i ett inlägg. Därför är min plan för 2017 att:

Jag delar bilder här så fort jag tagit något värt att visa, sedan i slutet på varje vecka gör jag ett inlägg med ett par bilder från veckan och kanske skriver lite om vad som hänt / vad jag gjort och så vidare. Jag tror det kan bli roligt att titta tillbaka på. Så inlägg kommer förhoppningsvis komma ofta, beroende på hur mycket jag fotar. Jag delar bilder från varje fotografering jag gör och i slutet på varje vecka sammanfattar jag och skriver ihop något.

Ni får se, jag tror det kan bli väldigt bra. Speciellt i perioder när jag fotar så pass mycket.

img_6385

 

 

 

Kommentera

