Vecka 2

Vecka nummer 2.

Skolan började efter lovet, så det tog upp störta delen av veckan. Lördagen blev mest en slapp dag att samla krafter. Men söndagen där emot tog jag lite olika bilder.

Trixade runt lite med stilleben.

Har börjat experimentera lite med svartvitt också. Inget jag brukar göra annars. Men älskar den svartvita bilden ovan, min favorit från fotograferingen.

Och sen en liten promenad ute i solen med kameran. Det var vad jag fick till den här veckan. Vi får se om jag hinner fota lite mer under nästa.

En reaktion på ”Vecka 2

Kommentera

